Thursday, January 31, 2008

Oppstart blogging

Hei alle sammen!
Nå har jeg startet opp min blogg. Dette blir interessent. Håper dette bidrar til utveksling av refleksjoner og kunsskapsdeling.

2 comments:

Anne Marit said...

Vi må bare prøve.

FJØ said...

Ja, da må vi satse på at dette er svaret på alle de ulike problemene som har kommet opp i kjølevannet av skoledebatten ;o)
Lykke til!